diumenge, 23 de setembre del 2012

Amb tu a la platja (anònim santboià)


Tombats junts a la sorra
el meu cos al costat del teu,
sentir com la suau brisa
em porta la teva fragància.


Veure com les ones s'abracen
en arribar a la riba,

 jo sense poder tocar-te.
Estic gelós de la brisa que t'envolta,
gelós de les fulles dels arbres acariciant-se.

És que t'he dir tantes coses estimada,

compartir tants somnis,
tants anhels que em bull la sang
només de pensar en tu.

Dir-te que moro de ganes d'acariciar els teus cabells,
sentir la teva cara a les meves mans,
abraçar el teu cos preciós,
sentir els teus llavis amb els meus,
fondre’m en una abraçada d'amor.

Com explicar que terra, cel i mar
s'han aliat amb nosaltres
per segellar aquest amor que et tinc.

De tornada, a la vora del riu,
parar-me, besar-te amb bogeria i,
sense cap paraula dir-te
tot allò que tu  amor ja saps.
 
 
Anònim santboià . 
Prohibida la seva reproducció sense autorització d'aquest bloc